تصادف مرگبار در بزرگراه تندگویان / راننده پژو جان باخت

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور از تصادف رانندگی در بزرگراه تندگویان و فوت راننده خودروی پژو خبر داد و گفت: کارشناسان علت حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کردند.

به گزارش رکنا، سرهنگ "احسان موُمنی" در خصوص این خبر بیان داشت : ساعت ۱۱:۴۵ ظهر دیروز یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید تندگویان قبل از پل لطیفی در حال حرکت بوده با جدول کناری محور بزرگراهی برخورد می کند.

وی اظهار داشت : با برخورد سواری پژو و کشیده شدن حدود ۱۰ متر بر زمین خودرو با تیر چراغ برق برخورد و در اثر شدت ضربه وارده راننده سواری پژو ۴۰۵ که مردی حدوداً ۲۸ ساله بود در محل حادثه فوت می کند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور ابراز داشت: بلافاصله تیم گشتی و کارشناسی منطقه 19 پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه حضور یافتند و به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداختند .

سرهنگ موُمنی با اشاره به اینکه کارشناسان علت حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه راننده خودرو پژو اعلام کرده اند، به رانندگان توصیه کرد: در هنگام رانندگی با سرعت مطمئنه در سطح معابر حرکت نمایند که در صورت مشاهده خطر بتوانند به راحتی وسیله نقلیه خود را کنترل نمایند تا شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 654303 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟