بازداشت راننده اتوبوس متخلف بزرگراه "تهران – قم"

به گزارش رکنا، سرهنگ " نوراله خادم " اظهار داشت: 28 آذرماه انتشار و باز نشر کلیپی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی که در آن راننده یک دستگاه اتوبوس مسافربری با به نمایش گذاشتن عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در حین رانندگی در بزرگراه " قم – تهران " تظاهر به به بی قانونی و بر هم زدن نظم عمومی کرده بود، بررسی موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران پلیس راه تهران قرار گرفت.

وی بیان داشت: به فوریت راننده اتوبوس شناسایی و قبل از رسیدن خودرو به مقصد تهران در پاسگاه تهران - قم، خودروی اتوبوس توقیف و راننده متخلف دستگیر شد.

رئیس پلیس راه تهران با اشاره به اظهار ندامت راننده اتوبوس، عنوان کرد: فرهنگ رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی نتیجه تلاش گروه های مختلف اجتماعی و در مدت طولانی می باشد و به نمایش گذاشتن رفتاری های متخلفانه، تلاش چندین ساله کارکنان پلیس و سایر نهادهای مداخله گر را هدر خواهد داد.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه التزام به رعایت قوانین توسط شهروندان در وهله اول ضامن سلامت جان و مال شخص می باشد،افزود: با احترام گذاشتن به قوانین ما شاهد انضباط شهری و تبلور نظم عمومی در نقاط مختلف اجتماع خواهیم بود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 642075 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟