دستگیری سارق معابر کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری یک سارق معابر و اعتراف وی به 30 فقره سرقت در عملیات ماموران کلانتری 11 شهرستان کرمان خبر داد.

به گزارش رکنا، سردار"عبدالرضا ناظری" امروز پنجم بهمن ماه اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت دوربین های مداربسته، درب بازکن های تصویری و ... در معابر عمومی شهر کرمان، دستگیری سارق و یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا ماموران انتظامی کلانتری 11 شهر کرمان با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگردهای پلیسی موفق شدند، مشخصاتی از یک سارق به دست آورند و پس از کسب دستور قضائی وی را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.

ناظری با اشاره به کشف تعدادی از اموال مسروقه از مخفیگاه این سارق تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی و پس از ارائه مستندات موجود چاره ای جز اعتراف نداشت و به 30 فقره سرقت معابر عمومی شهر کرمان اعتراف کرد.

وی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، بیان کرد: پلیس در عرصه تامین امنیت اجتماعی نیاز به همکاری آحاد مردم دارد و شهروندان عزیز می توانند با رعایت توصیه های پلیس نقش به سزایی در پیشگیری از جرایم خصوصا سرقت داشته باشند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 654165 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟