دستگیری 2 سارق مغازه در تهران  / کامران و مسلم بازداشت شدند

 سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری  سارقان مغازه خشکبار فروشی خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "حیدر گودرزی" بیان داشت : بیست و پنجم آذر ماه پرونده ای از طریق شعبه 103 دادگاه خاوران با موضوع سرقت مغازه به دادخواهی یکی از شهروندان به پایگاه نهم پلیس آگاهی ارجاع شد که مال باخته در تحقیقات اظهار داشت، از مغازه اش که بنکداری مواد غذایی می باشد، حدود یک تن ارزن و 500 کیلو خشکبار شامل پسته، مغز بادام و... به ارزش تقریبی 2 میلیارد ریال سرقت شده است.

وی افزود : کارآگاهان در گام اول تحقیقات از محل سرقت بازدید نمودند که شواهد حاکی از آن بود سارق یا سارقان با شکستن قفل درب، وارد مغازه شده و اقدام به سرقت اموال شاکی کرده اند که با هماهنگی مرجع قضائی دستور تحقیق از مظنونین اخذ و در تحقیقات چند مرحله ای یکی از مظنونان به نام مسلم در اظهارات خود دچار تناقض گوئی های مکرر شد .

این مقام انتظامی تصریح کرد : تحقیقات پلیسی ادامه یافت تا اینکه مسلم به ارتکاب سرقت با همدستی فردی بنام کامران اعتراف و اظهار داشت آشنایی قبلی با شاکی دارم و از محکم نبود قفل مغازه او باخبر بودم و برای رفع مشکلات مالی وسوسه شدم تا به مغازه او دستبرد بزنم.

سرپرست پایگاه نهم پلیس تصریح کرد : کارآگاهان در ادامه پی جویی، مخفیگاه متهم دیگر به نام کامران را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر می نمایند که در باجویی به ارتکاب سرقت موصوف با مشارکت مسلم اعتراف و افزود آدرس و نشانی مغازه مال باخته را مسلم در اختیار وی قرارداده، سپس با هم اقدام به سرقت کرده اند و با خودروی وانت پیکانی که مسلم آورده بود، اموال مسروقه را در بازار مولوی به چند نفر مغازه دار فروخته اند.

سرهنگ گودرزی در پایان گفت: با اعتراف صریح متهمان به بزه انتسابی با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری مالخران پرونده همچنان ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 653819 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟