فیلم وحشت کاربران از موجودی عجیب‌الخلقه و چندش‌آور
حجم ویدیو: 3.55M | مدت زمان ویدیو: 00:00:28

مردی از ملبورن، به نام جیمز، از حشرات شبیه لارو هنگام جمع شدن در گروه بیست نفره ویدئویی تهیه و در فضای مجازی منتشر کرد. این ویدئو با ۱.۹ میلیون بازدیدبه یکی از ویدئوهای داغ فضای مجازی تبدیل شد.

به گزارش رکنا، اشخاص مختلفی سعی کردند حدس بزنند که این ویدئو مربوط به چه موجودی است. شخصی درباره این پست گفت: "شما قطعا در استرالیا هستید. " دیگری نوشت:" قسم می‌خورم که من هرگز به استرالیا نمی‌روم. " در میان این نظرات شخصی بود که می‌گفت: "من نمی‌دانم به چه چیزی نگاه کنم؟ آیا این کرم‌ها از کلاه ایمنی و عینک استفاده می‌کنند؟ "

موجودی عجیب الخلقه در استرالیا

یک کاربر دیگر در تیک و تاک به شوخی گفت: "این Covid-۲۰ است، از آن دور باش! "بسیاری از کاربران تیک تاک علی رغم ظاهر عجیب و غریب این حشرات، آن‌ها را بسیار زیبا می‌دانند، یک نفر دیگر نوشته بود: "آن‌ها بسیار زیبا هستند! "

سرانجام، کاربران استرالیایی تیک تاک، وارد عمل شدند تا توضیح دهند این حیوان عجیب الخلقه استرالیایی، دقیقا چیست. آن‌ها نوشتند: "این‌ها شاخدار هستند. آن‌ها در گروه‌های بزرگ حرکت می‌کنند و در بلوک‌های درختان به یکدیگر می‌چسبند. از آن دوری کنید. " با این حال، این اطلاعات کاملاً صحیح نیستند.

تعجب و وحشت استرالیایی ها از دیدن موجودی عجیب الخلقه

لاروها مایع ناخوشایند و آزار دهنده‌ای را استفراغ می‌کند، این امر باعث می‌شود شکارچیانی مانند مورچه از آن‌ها اجتناب کنند. این حشرات دارای یک ذهنیت قدرتمند هستند؛ بنابراین لارو‌ها اغلب روی درختان و شاخه‌ها جمع می‌شوند تا شانس زنده ماندن آن‌ها بیشتر شود. آن‌ها عمدتا در اواخر زمستان و بهار فعال هستند این حشرات، در استحاله خود، بسیار شبیه به روند رشد لارو به پروانه هستند. لارو ماهی اره در اواسط بهار پیله تشکیل می‌دهد و در نهایت به صورت شاخ‌های سیاه و زرد ،کامل از پیله‌های آن‌ها خارج می‌شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 654024 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟