مجری معروف تلویزیونی بر اثر کرونا درگذشت + عکس

لری کینگ میزبان مشهور برنامه‌های تلویزیونی آمریکا در ۸۷ سالگی بر اثر کرونا درگذشت.

به گزارش رکنا،  توییتر رسمی لری کینگ خبر درگذشت وی را اعلام کرد.

وی که به مدت ۶۳ سال در برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی برنامه اجرا کرده بود و برای انجام هزاران مصاحبه در جهان شناخته می‌شد بر اثر کرونا جان باخت.

کینگ که از سوی مجله تایم لقب «استاد میکروفون» را دریافت کرده بود، یکی از پایه‌های اصلی سی‌ان‌ان محسوب می‌شد.

برنامه «لری کینگ لایو» وی ۲۵ سال تا سال ۲۰۱۰ به صورت مستقیم پخش می‌شد و در خلال آن وی هزاران مصاحبه با خبرسازان و افراد مشهور برگزار کرد.

کینگ که جایزه امی را در کارنامه داشت در فیلم‌های متعددی هم جلوی دوربین رفته بود که «دیو»، «دشمن مردم» و «شرک ۲» از جمله آنها بود.

وی در سال‌های اخیر از نظر سلامتی با مشکلات متعددی روبه رو شده بود که جراحی سرطان ریه در سال ۲۰۱۷ و چند عمل قلب از جلمه آنها بود.

این مجری مشهور به مدت ۲۰ سال یک ستون ثابت در یواس‌ای تودی داشت و پس از آن حساب توییترش را راه انداخت که ۲.۸ میلیون فالوئر داشت.

آکادمی ملی علوم و هنرهای تلویزیونی در سال ۲۰۱۱ به وی جایزه امی یک عمر دستاورد در ساخت خبر و مستند را اهدا کرد و برنامه وی «لری کینگ لایو» را برنامه‌ای خواند که بسیاری از سیاستمداران و رییس‌جمهورها را متوقف می‌کرد و امکان رو در رو شدن با این شخصیت‌ها را به مردم می‌داد. شخصیت‌های مختلفی مهمان برنامه وی بودند که مارتین لوتر کینگ، دالایی لاما، یاسر عرفات، پوتین و نلسون ماندلا از جمله آنها بودند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 653962 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟