مرگ 127 نفر در اصفهان بر اثر سوختگی

علی سلیمانی‌پور با اشاره به آمار ۹ ماهه فوتی‌ها و مصدومان حوادث مختلف استان اظهار داشت: در این زمینه ۲۹ مورد فوتی ناشی از گاز گرفتگی در استان در این بازه زمانی داشتیم که از این تعداد چهار مورد زن و ۲۵ مورد مرد بودند.

مرگ ۳۹ نفر بر اثر گاز گرفتگی

به گزارش رکنا، وی با اشاره به کاهش آمار فوتی‌های ناشی از گازگرفتگی در استان اصفهان در ۹ ماه امسال ابراز داشت: در سال گذشته ۳۹ نفر شامل سه زن و ۳۶ مرد بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست داده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان همچنین با اشاره به آمار فوت شدگان ناشی از سوختگی در استان اصفهان در ۹ ماه امسال تصریح کرد: در این بازه زمانی ۱۲۷ نفر بر اثر سوختگی جان خود را از دست دادند که ۴۳ نفر از آنها زن و ۸۴ نفر مرد بوده‌اند.

وی گفت: سال گذشته نیز ۶۶ زن و ۱۱۲ نفر مرد بر اثر سوختگی جان خود را از دست داده‌اند که این مقایسه آماری بیانگر کاهش آمار فوتی‌های ناشی از سوختگی در استان است.

سلیمانی‌پور در خصوص آمار مرگ و میر ناشی از غرق شدگی در استان اصفهان طی ۹ ماه امسال نیز ابراز داشت: در این بازه زمانی ۷۲ نفر جان خود را به این دلیل از دست دادند که ۵۶ نفر از آنها مرد و ۲۶ نفر زن بودند.

وی اضافه کرد: سال گذشته نیز ۷۲ مرد و ۱۳ زن بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست داده‌اند.

مرگ ۲۵ نفر در استخر کشاورزی

وی با بیان اینکه ۲۵ نفر از فوتی‌های ناشی از غرق شدگی در استان اصفهان در رودخانه جان باخته‌اند، اضافه کرد: ۱۹ نفر از فوتی‌ها در استخر کشاورزی، پنج نفر در دریاچه مصنوعی، چهار نفر در استخر شنا، ۱۴ نفر در کانال آب، یک نفر در دریاچه طبیعی، یک نفر در حوض و سه نفر در مکان نامعلوم غرق شده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان با اشاره به آمار برق گرفتگی در استان اصفهان طی ۹ ماه امسال نیز گفت: در این بازه زمانی چهار زن و ۲۵ مرد بر اثر این حوادث جان باخته‌اند که در مقابل ۲۳ مورد فوتی سال گذشته افزایش را شاهد هستیم.

فوت ۸۵ نفر در حوادث کار اصفهان

وی با اشاره به فوت ۸۵ نفر از مردان اصفهان در حوادث کار استان نیز گفت: بیشترین علت فوت در حوادث کار مربوط به برخورد جسم سخت و سقوط از بلندی بوده است.

سلیمانی‌پور با اشاره به امار مصدومان ناشی از حوادث کار استان اصفهان طی ۹ ماه امسال تصریح کرد: در این بازه زمانی ۹۳ زن و یک هزار و ۷۵۸ مرد در این حوادث آسیب دیده‌اند که در مقایسه با آمار یک هزار و ۹۸۶ نفری سال ۹۸ با کاهش بیش از ۶ درصدی روبه‌رو هستیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 653845 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟