طوفان شن قطار  مسافری زاهدان به کرمان را از ریل خارج کرد

طوفان شن قطار مسافربری زاهدان - کرمان را عصر امروز از ریل خارج کرده است.

به گزارش رکنا، یوسف رهگویی در فهرج اظهار داشت: طوفان شن قطار مسافربری زاهدان - کرمان را عصر امروز از ریل خارج کرده است و خوشبختانه به هیچکدام از مسافران آسیبی نرسیده و در سلامت کامل هستند.

معاون سیاسی، امنیتی فرماندار فهرج با بیان اینکه این حادثه عصر امروز حدود ساعت 17 و در حوالی شورگز این شهرستان در کویر رخ داده است، افزود: بلا فاصله پس از اطلاع این خبر نیروهای امدادی از جمله نیروهای انتظامی و هلال احمر به آن منطقه اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه یک‌دستگاه جرثقیل نیز به آن منطقه برای بازگرداندن قطار به روی ریل فرستاده شده است، در رابطه با تعداد مسافرین این قطار اظهار بی‌اطلاعی کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری؛ عصر امروز سه عدد از چرخ‌های دیزل قطار زاهدان - کرمان در محدوده منطقه شورگز زاهدان، بدلیل طوفان شن از ریل خارج شده است که موجب توقف در حرکت این قطار گردیده است.

خوشبختانه به مسافرین این قطار هیچگونه آسیبی وارد نشده و حال عمومی آنان خوب است و به واگن‌های این قطار نیز آسیبی وارد نشده ‌است.

اکیپ‌های فنی بلافاصله پس از اطلاع در محل توقف این قطار حضور پیدا کرده‌اند و یک‌دستگاه جرثقیل در حال اعزام به محل است و تا ساعاتی دیگر چرخ‌های دیزل قطار به روی ریل منتقل و این قطار به مسیر خود ادامه خواهد داد. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 653500 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟