حمله سگ های ولگرد به پسر نوجوان / بستری در بیمارستان به دلیل جراحت شدید + عکس / روسیه

پسر ۱۱ ساله روس که توسط گله‌ای از سگ‌های ولگرد مورد حمله قرار گرفت در جدال با مرگ بسر می‌برد. «آرتیوم بوگاچیوف» اهل «اولان اوده» پس از آنکه به طرزی وحشتناک مورد حمله سگ‌ها قرار گرفت از ناحیه سر، پا و کمر دچار جراحت شدید شد.

به گزارش رکنا، این اتفاق دقیقا در مکانی رخ داد که سه هفته پیش نیز یک زن بر اثر حادثه‌ای مشابه دچار جراحت شدید به ویژه از ناحیه صورت شده بود.

پس از این حادثه وحشتناک این نوجوان برای درمان اورژانسی به مسکو، پایتخت روسیه منتقل شد. «سِوِتلانا بوگاچیووا»، مادر ۳۶ ساله این پسر گفت که پزشکان از اظهار نظر در مورد زنده ماندن پسرش خودداری کرده اند. این زن گفت: «پزشکان در این مورد حرفی به من نمی‌زنند. من چیزی در مورد اینکه پسرم زنده می‌ماند یا نه نمی‌دانم. پسرم در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است و پای راست و ران او شدیدا دچار جراحت شده است.»

حمله سگ های ولگرد به یک پسر 11 ساله روسی

این مادر جوان در مورد این حادثه نیز گفت: «سگ‌ها تمام لباس هایش را پاره کرده بودند. او لخت بود و روی برف افتاده بود. گریه می‌کرد، روی بدنش جای چندین گازگرفتگی وجود دارد. بیشتر روی کمر، دست ها، پاها، ران و کف دستش؛ و غرق خون بود. خوشبختانه صورت او آسیبی ندید. فقط در آمبولانس بیهوش شد.»

بنا به گفته این زن اگر یک مرد سالخورده به داد پسرش نمی‌رسید مطمئنا سگ‌ها او را نیز کشته بودند. این مرد با عصای خود موفق شد تا سگ‌ها را از این پسر دور کند.

این اتفاق وحشتناک در محلی رخ داد که سه هفته پیش یک آرایشگر زن با نام «تاتیانا لوسکوتنیکووا» ۲۰ ساله بر اثر حمله سگ‌های ولگرد دچار جراحت شدید صورت شده بود. صورت این زن به ویژه پلک هایش توسط سگ‌ها دریده شده بود.

حمله وحشتناک سگ ها به یک زن در مسکو

این زن نیز بلافاصله برای درمان به مسکو منتقل و تحت عمل جراحی فوری قرار گرفت. خوشبختانه پزشکان پس از انجام عمل جراحی توانستند چشم راست وی را نجات دهند.

گفتنی است؛ این دو حادثه موجب خشم مردم محلی شده و افراد محلی خواستار اقدام مسئولان در جمع آوری سگ‌های ولگرد هستند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 653291 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟