زنده زنده سوختن مرد خرم آبادی در  شهرک پارسیلون

انفجار منزل مسکونی در شهرک پارسیلون خرم‌آباد یک مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش رکنا، مهرداد فلاح رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد، ساعت ۱۱:۰۹ چهارشنبه یکم بهمن ۱۳۹۹ خبر انفجار منزلی مسکونی در کوچه آویشن ۵ شهرک پارسیلون خرم‌آباد از طریق تماس تلفنی شهروندان به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اعلام گردید که بلافاصله زنگ حریق ایستگاه شماره ۴ به صدا در آمده و مأمورین ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی در تشریح این حادثه بیان داشت: در بررسی‌های اولیه توسط آتش‌نشانان مشاهده شد درب‌ها و پنجره‌ها و قسمتی از دیوارهای داخلی منزل در اثر شدت انفجار از جا کنده شده و آتش‌سوزی داخل منزل ادامه دارد که با سرعت عمل آتش‌نشانان آتش‌سوزی فوراً اطفا گردید.

رییس سازمان آتش‌نشانی در ادامه بیان داشت: فرآیند ایمن‌سازی ساختمان هم‌زمان با تفحص مصدومان احتمالی توسط آتش‌نشانان آغاز و در ادامه یک نفر خانم میان‌سال که در زمان انفجار در منزل حضور داشت از ساختمان خارج و به عوامل اورژانس حاضر در محل جهت اعزام به مراکز درمانی، تحویل داده شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد، علت حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در دست بررسی می‌باشد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 652978 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟