انفجار شدید یک خانه در خیابان ولیعصر +تصاویر

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، وقوع این حادثه Incident ساعت 06:09 دقیقه صبح امروز توسط همسایگان به سامانه 125 آتش نشانی اطلاع رسانی شد که بی درنگ با هماهنگی ستادفرماندهی این سازمان، آتش نشانان ایستگاه 67 و گروه امداد و نجات یک این سازمان به محل حادثه در خیابان ولیعصر، خیابان مختاری، خیابان تشکری موحد راهی شدند.

مصدومیت دو نفر در انفجار شدید منزل مسکونی

به گفته علیرضا نباتی فرمانده آتش نشانان اعزامی، انفجار شدیدی صبح امروز دریک واحد مسکونی به مساحت تقریبی 60 متر مربع در طبقه منفی یک مجتمع چهار طبقه 10 واحدی اتفاق افتاد که در پی آن این منزل مسکونی طعمه آتش سوزی شد.

مصدومیت دو نفر در انفجار شدید منزل مسکونی

وی افزود: هنگامی که به محل حادثه رسیدیم، دود و آتش از پنجره های این واحد مسکونی بیرون می زد و همچنین دود حاصل از آن تمام ساختمان را فرا گرفته بود.

مصدومیت دو نفر در انفجار شدید منزل مسکونی

نباتی در ادامه اظهار داشت: با وقوع این انفجار و آتش سوزی، همه ساکنان به سرعت واحدهای مسکونی خود را ترک کرده و به خارج از ساختمان رفتند.

مصدومیت دو نفر در انفجار شدید منزل مسکونی

وی تصریح کرد: دو مرد میانسال که در لحظه انفجار در محل حضور داشتند دچار سوختگی و شوک روانی شدند.

این فرمانده آتش نشانی خاطر نشان کرد: آتش نشانان بلافاصله با رعایت نکات ایمنی، همزمان با قطع برق و گاز ساختمان، با استفاده از لوله های آبدهی به داخل زیرزمین و این منزل نفوذ کرده و بلافاصله ساکنان را به خارج از ساختمان راهنمایی کرده و همچنین هردو مصدوم که از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی شده بودند را پس از خارج کردن از این ساختمان، تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند که هر دو به سرعت به بیمارستان منتقل شدند.

مصدومیت دو نفر در انفجار شدید منزل مسکونی

وی در مورد این انفجار ابراز داشت: شدت انفجار به حدی بود که تمامی شیشه پنجره ها شکسته و نیز قسمت هایی از دیوارهای این منزل فرو ریخت.

نباتی ادامه داد: آتش سوزی ناشی از انفجار بی درنگ توسط نیروها عملیاتی خاموش و از گسترش آن جلوگیری شد.

گفتنی است؛ علت وقوع این حادثه درحال حاضر توسط کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 449166 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟