57 باند حرفه‌ای مواد مخدر با تلاش پلیس سمنان متلاشی شد

به گزارش رکنا،  سرهنگ عباس نادعلی ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: ۵۷ باند تهیه و توزیع مواد مخدر با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان متلاشی شد.
او ادامه داد: دو هزار و ۸۵۴ نفر از قاچاقچیان، عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر و همچنین معتادان در ۹ ماهه امسال در استان سمنان دستگیر شده‌اند که از این تعداد، ۹۶ درصد را مردان و چهار درصد را زنان تشکیل می‌دهند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان اضافه کرد: ۱۰ عملیات مسلحانه مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر امسال با حضور نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان انجام شده است که در آن‌ها، هفت نفر از اشرار و قاچاقچیان مسلح به هلاکت رسیدند.
نادعلی از کشف و ضبط ۲۳ قبضه انواع سلاح از قاچاقچیان مسلح مواد مخدر و مقادیر زیادی مهمات در استان سمنان خبر داد.
او بیان کرد: در طرح‌های محله‌محور پلیس، یک هزار و ۵۶۹ مرحله عملیات در استان سمنان به اجرا درآمده که عمده آنها با همکاری مردم صورت گرفته و این همیاری در مبارزه با مواد مخدر بسیار کارساز بوده است.
نادعلی از اجرای ۵۰۱ مرحله پاک‌سازی نقاط آلوده به مواد مخدر در استان سمنان خبر داد و گفت: در ۱۷۸ مرحله، مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر در این استان انجام شده است.
او همچنین شناسایی عناصر اصلی و حرفه‌ای تهیه و توزیع مواد مخدر در استان سمنان و کشور، شناسایی عناصر اصلی و توزیع‌کنندگان خرده‌فروش در محلات و مناطق شهری و روستایی، ضربه به بنیان‌های مالی و اقتصادی قاچاقچیان، شناسایی عناصر مسلحانه قاچاق مواد مخدر و هوشمندسازی پلیس در کنار اجرای طرح‌های محله‌محور برای ارتقای امنیت اجتماعی، پاک‌سازی مناطق آلوده و دانشگاه‌ها را رویکردهای مهم پلیس مبارزه با مواد مخدر دانست.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 649959 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟