بازداشت زورگیران مخوف کازرون / همه از آنها وحشت داشتند

فرمانده انتظامی "کازرون" از دستگیری 2 نفر زورگیر که با سلاح سرد اقدام به اخاذی 2 میلیون ریالی از یک شهروند در این شهرستان کرده بودند خبر داد.
به گزارش رکنا، سرهنگ "اسماعیل زراعتیان"در تشریح این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره زورگیری وجه نقد در معابر و اماکن در یکی از محله‌های کازرون، بلافاصله ماموران سریعا برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.
وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که 2 نفر زورگیر با تهدید سلاح سرد شاکی را به جلو عابر بانک کشانده و مبلغ 2 میلیون ریال از کارت وی برداشت و سریعا متواری شده‌اند.
فرمانده انتظامی "کازرون" عنوان داشت: ماموران انتظامی سریعا اقدام به گشت‌زنی به صورت محسوس و نامحسوس کردند و با اقدمات فنی و تخصصی موفق شدند در کمتر از نیم ساعت هر 2 اخاذ زورگیر در کوچه‌های اطراف محل وقوع جرم را شناسایی و آنان را دستگیر کنند.
سرهنگ "زراعتیان" با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی اولیه به جرم خود مبنی بر زورگیری اقرار کردند، گفت: سارقان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 648115 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟