تصادف شدید پژو با گاردریل های اتوبان یاسینی + عکس ها

به گزارش رکنا، رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد و تصادف  شدید سواری پژو با گاردریل های کناری اتوبان یاسینی به جنوب رمپ بابایی غرب خبر داد .
 سرهنگ مجید رنجبر ضمن بیان این خبر افزود : مقارن ساعت05:45صبح امروز ، در مسیر اتوبان یاسینی به جنوب رمپ بابایی غرب ، یکدستگاه سواری پژو که در این مسیر در حال تردد بوده ناگهان از مسیر خارج شده و پس از چرخیدن به دور خود ، با گاردریل کناری اتوبان برخورد می نماید .
سرهنگ مجید رنجبر رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد : این خودرو پس از برخورد و خسارت به چندین گاردریل این اتوبان متوقف می شود .
رنجبر افزود : با حضور به موقع تیم کارشناسی منطقه 25 پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه علل حادثه مورد بررسی قرار گرفت و تیم اورژانس پس معاینه سراپایی راننده پژو به مداوای وی در محل حادثه پرداختند.
وی گفت : بیرون واز محل در آمدن یکی از شاخه ها بسیار خطرناک بوده و احتمال بروز حوادث بعدی را در پی داشت به همین سبب بلافاصله با پیگیری های بعمل آمده توسط منطقه 25 پلیس راهور تهران بزرگ این نقص برطرف و اصلاح گردید .

سرهنگ رنجبر درخصوص علت حادثه گفت : عوامل پلیس راهور پس از بررسی صحنه تصادف به این نتیجه رسیدند که : عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده پژو بوده است .
رنجبر از رانندگان خودروها خواست قبل از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت نمایند و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی ننمایند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

تصادف با گاردریل یاسینی

تصادف با گاردریل یاسینی

کدخبر: 647974 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟