قاپ زن گلوبندک در کلانتری بازار گرفتار شد

به گزارش رکنا ، سرهنگ " دوستعلی جلیلیان " در تشریح این خبر بیان داشت: در پی گزارش چند فقره سرقت گوشی های تلفن همراه به روش قاپ زنی در محدوده بازار تهران و خیابان های شلوغ این محدوده، بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران سرکلانتری هفتم پلیس پیشگیری قرار گرفت.
وی عنوان کرد: گشت زنی های هدفمند افزایش تا اینکه تیم عملیات کلانتری 113 بازار موفق شدند روز گذشته سارق را هنگام قاپ زنی مشاهده و در یک عملیات پلیسی پس از مدتی تعقیب و گریز وی را دستگیر و به کلانتری بازار انتقال دهند.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری با اشاره به اینکه از متهم 8 دستگاه تلفن همراه کشف شد، افزود: در بررسی سوابق متهم مشخص شد که وی سابقه دار بوده و پیش تر با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده است.
این مقام انتظامی توضیح داد: متهم در ادامه بازجویی های پلیسی به 25 فقره قاپ زنی با پرسه زنی در محدوده بازار به ویژه محله گلوبندگ معترف و تا کنون تعدادی از مال باختگان شناسایی شده اند.
وی در پایان از شهروندان خواست مراقبت بیشتری هنگام استفاده از تلفن همراه در خیابان ها و معابر داشته و از نگهداری عکس و تصاویر خصوصی در حافظه گوشی خود خودداری کنند چرا که در صورت مفقود شدن گوشی و یا سرقت آن احتمال سوء استفاده توسط مجرمان متصور است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 647681 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟