کرونا لهجه این مرد را عوض کرد / خیلی عجیب

به گزارش رکنا، یک مرد انگلیسی ۴۶ ساله به نام «زاین اولدهم» پس از آلوده شدن به ویروس کرونا وارد بیمارستان شد و با لهجه‌ای عجیبی از آن خارج شد.

این حادثه به زمانی باز می‌گردد که این مرد به علت ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بیستری می‌شود، اما ۶ هفته در بیهوشی به سر می‌برد و زمانی که هشیاری خود را به دست می‌آورد متوجه عوارض جانبی رنج آور این بیماری می‌شود از جمله لهجه عجیب او که ظاهراً اسکاتلندی بود.

عوارض دیدنی یک مرد پس از ابتلا به کرونا

او می‌گوید وقتی بهوش آمدم مثل یک دیوانه صحبت می‌کردم. با لهجه اسکاتلندی حرف می‌زدم و فقط می‌توانستم سرم را کمی حرکت دهم، زیرا فلج شده بودم. بازگشت من به زندگی فقط به خاطر روحیه مثبت به بهبودی و بازگشت به خانه بود. می‌خواستم قبل از کریسمس از بیمارستان مرخص شوم و در واقع این همان چیزی است که اتفاق افتاد و لهجه اسکاتلندی موقت ناپدید شد.

شیوع ویروس کرونا د ر انگلستان چندماه پس از پیدایش آن اوج گرفت و این کشور دو مرتبه مجبور به اجرای قرنطینه سراسری شد، اما پیدایش نسل جدید ویروس کرونا در این کشور با سرعت انتقال بیشتر موج بسیاری بالایی از ابتلا را رقم زده است به گونه‌ای هر روز حدود ۴۵ تا ۵۰ هزار نفر به این ویروس مبتلا شده و بیش از ۴۵۰ بیمار جان خود را از دست می‌دهند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 647488 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟