دستگیری سارقان لوازم داخلی خودرو در قیامدشت

به گزارش رکنا، سرهنگ "مصطفی اسکندری" بیان داشت: با توجه به سرقت های متعدد لوازم داخلی خودروها در محدوده مذکور و شکایت های ارجاع شده به کلانتری و همچنین با توجه به حساسیت موضوع، جلسه ای در این خصوص در این کلانتری تشکیل و طی آن مقرر شد تیم عملیات کلانتری گشت های مستمر خود را در این محدوده افزایش دهد.
وی عنوان کرد: گشت زنی های هدفمند ادامه تا اینکه شب گذشته تیم عملیات این کلانتری هنگام گشتزنی در محدوده کلانتری متوجه رفتارهای مشکوک 2 مرد در تاریکی شب شده و برای بررسی موضوع بدون جلب توجه به آنها نزدیک شدند.
رئیس کلانتری 174 قیامدشت ابراز داشت: پس از دقایقی ماموران دریافتند که یکی از این مردان پس از شکستن شیشه سمت شاگرد خودرو در حال سرقت لوازم داخلی آن می باشد که بلافاصله برای دستگیری وی اقدام کرده و درست زمانی که این سارق سعی داشت اموال مسروقه را به خودرویشان که همدستش در آن به انتظار نشسته بود، منتقل کند وی را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی توضیح داد: متهم دیگر که دستگیری همدستش را دید بلافاصله پا به فرار گذاشت اما این اقدام با سرعت عمل ماموران ناکام ماند و دقایقی بعد از فرار، خودروی آنها از سوی ماموران متوقف و این فرد نیز بازداشت شد.
وی اضافه کرد: با توقف خودرو، بازرسی از داخل خودروی متهمان انجام و تعدادی ابزار آلات سرقت، پنل ضبط خودرو، باند و لوازم شخصی و مدارک شناسایی و همچنین یک عدد ساب خودرو کشف شد.
گفتنی است، هر 2 متهم پس از انتقال به کلانتری قیامدشت به بیش از 30 فقره سرقت لوازم داخل خودرو معترف و هر دو متهم پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند تا در خصوص سرقت های احتمالی آنها تحقیقات صورت گیرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 647405 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟