به گزارش رکنا، سرهنگ علیرضا یوسف‌وند رئیس کلانتری ۱۴۲ کن اظهار کرد: با ارائه شکایت از سوی شهروندان ساکن محدوده شمال غرب تهران در خصوص سرقت‌هایی از داخل خودرو هایشان، پرونده‌ای در کلانتری تشکیل و تیم‌های عملیاتی برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان اقدامات خود را آغاز کردند.

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده از شگرد سارقان مشخص شد که این سرقت‌ها از سوی دو سارق حرفه‌ای صورت گرفته و هر بار این متهمان با تخریب درب خودرو‌هایی که سیستم ایمنی مناسبی ندارند، اقدام به سرقت لوازم داخلی و قطعات خودرو می‌کنند.

سرهنگ یوسف‌وند تصریح کرد: شب گذشته این اقدامات نتیجه داده و ماموران دو مرد را در حال سرقت از یک خودرو مشاهده و تحت تعقیب قرار دادند.

وی افزود: سارقان که با تخریب درب یک خودرو در حال سرقت از آن بودند، از سوی ماموران تحت تعقیب قرار گرفتند که در نهایت پس از چند دقیقه فرار دستگیر و به همراه مالک خودرو که شناسایی شده بود به کلانتری منتقل شده و در بازجویی‌های انجام شده به ۱۹ فقره سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف کردند.

رئیس کلانتری ۱۴۲ کن خاطرنشان کرد: مالباخته با حضور در کلانتری خودروی خود را شناسایی کرده و تحویل گرفت و سارقان نیز در بازجویی‌های انجام شده پس از اعتراف به جرایمشان، به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 455433 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟