جنون سرعت مرد زنجانی را به کام مرگ کشاند

به گزارش رکنا،  رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان، گفت: راننده خودروی سواری پژو پارس به دلیل حرکت با سرعت بالا، عابر پیاده را به کام مرگ فرستاد.
سرهنگ محمدحسن خلجی، روز شنبه  افزود: این حادثه تلخ و ناگوار رانندگی، حوالی ساعت ۱۸ روز پنجشنبه در کمربندی شمالی شهر زنجان (مابین آپارتمان های مسکونی کیهان و آموزشگاه رانندگی ولیعصر) اتفاق افتاد و مرگ دلخراش و خونینی رقم زد.
وی، اظهار داشت: عابر پیاده که مردی کهنسال بود حین عبور از عرض خیابان با یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس که از مسیر شرق به غرب درحال حرکت بود به شدت برخورد کرد و به علت شدت صدمات و جراحات وارده در دم جان باخت.
خلجی، افزود: راننده که با سرعت بالایی درحال حرکت بود با مشاهده عابر پیاده در خیابان نتوانسته بود عکس المعل مناسبی داشته باشد و به جای اینکه پا بر پدال ترمز بگذارد، دستی کشیده که ناگهان خودرو به خاطر چرخشی که داشته با قسمت عقب به صورت شلاقی با متوفی برخورد می کند.
وی یادآور شد: ۲۶ آذر ماه نیز زن جوانی (حدود ۴۵ ساله) مقارن ساعت ۲۱:۲۰ دقیقه چهارشنبه شب در خیابان جمهوری، نبش خیابان هفتم اعتمادیه شهر زنجان در حین عبور از عرض خیابان بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ به شدت مصدوم و پس از انتقال به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان، جان خود را از دست داد.
مسوؤل اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در هشت ماهه پارسال (فروردین تا پایان آبان ماه) ۲۵ نفر بر اثر تصادفات درون شهری زنجان جان باختند اما امسال در طی مدت یاد شده ۲۶ نفر کشته شدند.
خلجی افزود: نیمه دوم هرسال، تعداد تصادفات عابرین در درون شهرهای زنجان بیشتر می شود که لازم است رانندگان و همچنین عابرین پیاده، احتیاط و دقت بیشتری در آمد و شد داشته باشند تا پشیمانی ببار نیایید. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 646917 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟