معجزه برای 6 عضو یک خانواده در کاخک / همه مرگ را به چشم دیدند

۶ نفر از اعضای یک خانواده در کاخک که به علت رعایت نکردن اصول ایمنی در استفاده از وسایل گرمایشی، دچار گازگرفتگی شده بودند، از حادثه‌ای ناگوار نجات یافتند.
به گزارش رکنا،  رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد درنجات اعضای یک خانواده از گازگرفتگی در کاخک این باره گفت: این حادثه بامداد شنبه ۱۳ دی ماه اتفاق افتاد و براساس شرح حال اخذ شده در تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ مبنی بر وجود علائم سردرد و سرگیجه اعضای خانواده، احتمال مسمومیت با مونوکسید کربن محرز شد.
دکتر امین زمانی افزود: پس از این گزارش، کارشناسان پرستاری مرکز پیام اورژانس تا رسیدن آمبولانس، توصیه‌های اولیه مبنی بر ترک محل، باز کردن پنجره‌ها و ... را به آن‌ها ارائه دادند و بلافاصله نزدیکترین اکیپ به محل اعزام شد.
وی ادامه داد: پس از بررسی اولیه اعضای این خانواده، سریعا اقدامات اولیه درمانی توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ برای همه افراد شروع و سپس این ۶ عضو خانواده به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شدند که حال عمومی همه آن‌ها خوب گزارش شده است.

نجات اعضای یک خانواده از گازگرفتگی در کاخک

زمانی یادآور شد: از ابتدای دی‌ماه تاکنون بر اثر ۴ حادثه گازگرفتگی، ۱۵ نفر دچار مسمومیت با مونوکسید کربن شدند؛ در ۲۵ آذرماه امسال هم مردی ۶۷ ساله بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در گناباد، جان خود را از دست داد. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 646868 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟