دستگیری عامل تبلیغ و فروش مواد مخدر در فضای مجازی در خنداب

به گزارش رکنا، حسین شمسایی فرد گفت: طی پایش ها و مراقبت‌های فضای مجازی، مأموران این پلیس از فعالیت فردی در خرید و فروش مواد مخدر و آلات استعمال مخدر در یکی از شهرستان‌های استان مطلع شدند.
وی افزود: در تکمیل تحقیقات تخصصی پلیس، این فرد در یکی از روستاهای شهرستان خنداب شناسایی و در یک عملیات برنامه ریزی شده در حین فروش مواد مخدر دستگیر شد.
وی اظهار کرد: در بازرسی از خودرو و محل سکونت این فرد مقدار ۶۰۶ گرم تریاک، ۳۰ عدد وافور، ۱۰۰ عدد حقه وافور و دیگر متعلقات آن کشف شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی: با اشاره به اعتراف فرد مورد نظر به انجام اعمال مجرمانه خود و تبلیغ، فروش و آموزش ساخت آلات استعمال مواد مخدر به منظور جذب مشتری بیشتر در فضای مجازی، در بازجویی‌های مأموران افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.
شمسایی فرد در پایان با اشاره به جدیّت و قاطعیت روز افزون پلیس در عرصه مبارزه با مواد مخدر در فضای حقیقی و مجازی با راه اندازی واحد رصد فضای مجازی پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، از والدین جوانان خواست تا با نظارت کامل بر فرزندان خود و رصد هدفمند فعالیت‌های آنان در فضای مجازی و نیز ارائه گزارش‌های سودمند خود درباره فعالیت‌های قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس، از ورود ناگهانی آینده سازان این مرز و بوم به دروازه مصرف مواد مخدر و گرفتار شدن آنها در سراب مرگبار اعتیاد پیشگیری کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 646380 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟