کشف 2 تن مواد مخدر در استان مرکزی

 سردار به گزارش رکنا، حسن مفخمی شهرستانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مهم‌ترین راهبردهای پلیس استان با توجه به نوع مطالبات و دغدغه‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر، توسعه قابلیت‌ها و توانمندی‌های لازم برای اقتدار عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاقچیان و خرده‌فروشان موادمخدر است.

وی افزود: در تحقق این مهم از یک سو انتظارات، توقعات و مطالبات به حق جامعه به صورت مستمر مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد و از سویی دیگر تحول در ساختار سازمانی در ابعاد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، متناسب با تغییرات و تحولات اجتماعی نیز پیگیری می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کشفیات پلیس استان مرکزی در پنج ماهه نخست سال جاری ادامه داد: در بعد مقابله‌ای با توجه به نوع مسئولیتی که به نیروی انتظامی محول شده است، ماموران انتظامی در این بازه زمانی موفق به کشف دو تن و 42 کیلوگرم انواع مواد مخدر شدند.

مفخمی شهرستانی بیان داشت:‌ طی این عملیات‌ها یک هزار و 955 نفر خرده فروش و نگهدارنده مواد مخدر و 88 نفر قاچاقجی دستگیر شدند و تعداد 6 باند مواد مخدر نیز منهدم شد.

کشف محموله مواد مخد رد راستان مرکزی

فرمانده انتظامی استان مرکزی با تاکید بر تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس در برخورد با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی همواره کار ویژه خود را تولید و تامین نظم و امنیت اجتماعی می‌داند و در تحقق این مهم بر مشارکت مسئولانه تمام دستگاه‌ها و آحاد جامعه تاکید دارد.

وی خاطرنشان کرد: در برخورد با معضل مواد مخدر نیز با توجه به آثار سوء فردی و اجتماعی آن لازم است دغدغه‌ای اجتماعی نسبت به موضوع ایجاد شده و آحاد جامعه به ویژه در موضوعات فرهنگی با رویکردی متهدانه نسبت به وظایف خود احساس مسئولیت داشته باشند و شهروندان بدانند که پلیس با تمام قوا در برخورد با سودجویان مواد مخدر قاطعیت و برنامه ریزی دارد.

مفخمی‌شهرستانی گفت:‌ تلفن 110 در تمام ساعات شبانه روز آماده دریافت هرگونه گزارش و اطلاع از سوی شهروندان در خصوص هرگونه فعالیت مجرمانه است و سامانه تلفنی 197 نیز بستری است برای انعکاس انتقادها، پیشنهادها، شکایات و یا پیام های قدردانی از نوع عملکرد پلیس که به راحتی شهروندان می‌توانند از این سامانه در افزایش اثربخش اقدامات پلیس استفاده کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 599118 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟