چرا این مرد در اردبیل اعدام نشد ؟ / همه در زندان شاد شدند

رییس کل دادگستری اردبیل از برقراری صلح و سازش در یک فقره پرونده قتل عمد و رهایی محکوم به قصاص از مجازات اعدام خبر داد.
به گزارش رکنا، همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) با پیگیری‌های رئیس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان و نیز تلاشگران عرصه صلح و سازش در کارگروه جهادی بخشایش دادگستری استان، فرئ=د محکوم به قصاص نفس، از اعدام رهایی یافت.
رییس کل دادگستری اردبیل با اشاره به صلح و سازش در پرونده قتل عمد در شهرستان اردبیل، اظهار کرد: یک پرونده قتل عمد با جلب رضایت خانواده مقتول با صلح و سازش مختومه شد.
ناصر عتباتی افزود: مردی که با ارتکاب قتل عمد به قصاص محکوم شده بود و از سال ۱۳۹۳ تاکنون در زندان محبوس بود، با گذشت اولیای دم به زندگی دوباره برگشت.
وی بیان داشت: این چهاردهمین اعلام رضایت از سوی اولیای دم است که در سال‌جاری با وساطت مقامات قضایی دادگستری، اعضای کارگروه جهادی بخشایش و مسؤولان اداره کل زندان اردبیل، به سرانجام رسیده و منجر به اعلام رضایت اولیای دم شده است.
رییس کل دادگستری اردبیل گفت: به ابتکار دادگستری کل استان و با استفاده از ظرفیت ریش سفیدان و معتمدین، «کار گروه جهادی بخشایش» در سال‌جاری در استان تشکیل شده و ضمن تلاش برای ترویج و تبیین فرهنگ صلح و سازش، نسبت به حل و فصل موضوعات مهم با رویکرد مصالحه اقدام می‌نماید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 646046 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟