برف و کولاک 118 زن و مرد و کودک را گرفتار کرد

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: همزمان با ورود سامانه بارشی در کشور، بارش شدید برف در استان آذربایجان غربی آغاز که ۳۴ خودرو در جاده آغ بلاغ از توابع شهرستان اشنویه و همچنین ۶ خودرو در جاده برده رشان شهرستان میاندوآب گرفتار شدند که در مجموع ۱۱۸ نفر از برف و کولاک رهاسازی شدند.
به گزارش رکنا، امیرجعفرزاده در ارومیه اظهار داشت: همزمان با ورود سامانه بارشی در کشور، بارش شدید برف در استان آذربایجان غربی آغاز که ۳۴ خودرو در جاده آغ بلاغ از توابع شهرستان اشنویه و همچنین ۶ خودرو در جاده برده رشان شهرستان میاندوآب گرفتار شدند که در مجموع ۱۱۸ نفر از برف و کولاک رهاسازی شدند.
وی تصریح کرد: ۳ تیم امداد و نجات با حضور ۱۲ نجاتگر، کادر و داوطلب، امدادرسانی به هموطنان در این دو محور را بر عهده داشتند و در مجموع به ۱۱۸ سرنشین امدادرسانی کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی ادامه داد: به غیر از یک نفر که توسط آمبولانس هلال احمر به مرکز درمانی انتقال داده شد، مابقی حال مساعدی دارند.
جعفرزاده گفت: همچنین ۲۲ بسته غذایی اضطراری بین افراد گرفتار در برف و کولاک توزیع شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 643942 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟