مهار آتش‌سوزی انبار کارخانه تولید لوازم خانگی در قرچک

به گزارش رکنا، داوود مهدی زاده مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۹:۴۶ صبح امروز چهارشنبه در پی تماس با سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک مبنی بر آتش‌سوزی کارخانه تولید لوازم خانگی در شهرک صنعتی حسنک بلافاصله مأموران ۲ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تانکر پشتیبانی و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: در این حادثه سوله‌ای به وسعت ۳۰۰ متر مربع مسقف و یکی از انباری‌های کارخانه تولید لوازم خانگی با محتویات بیشتر دستگاه‌ها، تجهیزات و کارتن‌های بسته‌بندی دچار آتش‌سوزی گسترده شده بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قرچک با بیان اینکه آتش کاملاً شعله‌ور و از فواصل دور این آتش‌سوزی قابل مشاهده بود، افزود: آتش‌نشانان قرچکی در یک مدیریت مناسب حریق گسترده را تحت کنترل درآوردند تا این حادثه بدون سرایت به سایر انباری‌ها و کارخانه‌های مجاور مهار شد.

مهدی زاده در پایان گفت: این آتش‌سوزی خسارات مالی سنگینی برجای گذاشت که این خسارت طبق برآورد مالک کارخانه ۲ میلیارد تومان است و علت این حادثه در دست بررسی قرار دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 643361 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟