دستگیری موبایل قاپان خطرناک کرج / اعتراف به 60 فقره دزدی

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره موبایل قاپی در مناطق غربی شهر کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پایگاه دوم پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد که سارقان در گروه های ۲ نفره به وسیله یک موتورسیکلت سرقتی ابتدا طعمه های خود را شناسایی کرده و در فرصتی مناسب اقدام به سرقت موبایل شهروندانی که حین حرکت در خیابان موبایل به دست دارند کرده و بلافاصله پا به فرار می گذارند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار داشت: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی های هدفمند در نقاط وقوع سرقت، در مرحله اول موفق به کنترل سرقت ها شده و متعاقب آن یکی از سارقان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی نامبرده را در مخفیگاهش در منطقه حصارک کرج دستگیر کردند.

سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم یک موتورسیکلت سرقتی که به وسیله آن اقدام به سرقت می کرد کشف شد، ادامه داد: متهم در بازجویی های صورت گرفته چاره ای جز بیان حقیقت در مقابل خودش ندید و به ۶۰ فقره سرقت با شیوه موبایل قاپی با همدستی یکی از سارقان سابقه دار اقرار کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی و دستگیری همدست متهم در شهرستان ملارد استان تهران، خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی موبایل و لوازم خودرو سرقتی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان “البرز” با بیان این که ارزش اموال به سرقت رفته توسط این باند ۲ میلیارد ریال برآورد شده است؛ یادآور شد: در بررسی سوابق متهمان مشخص شد هر ۲ از سارقان سابقه دار بوده و چندین مرتبه به همین اتهام دستگیر و روانه زندان شده اند.

رئیس پلیس آگاهی البرز در پایان با اشاره به شناسایی همه مال باختگان این پرونده از شهروندان خواست از مکالمه های طولانی مدت با تلفن همراه در اماکن عمومی پرهیز کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 642895 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟