انهدام 3 باند بزرگ سرقت در شهریار با 20 شاکی

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از انهدام ۳ باند بزرگ سرقت تحت عنوان مسافر در شهریار خبر داد و گفت: تاکنون ۲۰ نفر از شاکیان شناسایی شده اند.

به گزارش رکنا، سردار کیوان ظهیری عصر شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری باند سرقت به عنف در شهریار خبر داد و اظهار داشت: ۳ باند بزرگ سرقت تحت عنوان مسافر و کشف ۶۰ فقره سرقت منهدم شده اند.

ظهیری در تشریح جزئیات این دستگیری گفت: با ارسال اخباری مبنی بر سرقت‌های مشابه بررسی در دستور کار پلیس قرار گرفت و تیم ویژه ای در این خصوص فعال شد و طی ۴ روز اخیر ۳ باند بزرگ سرقت تحت عنوان مسافر در شهریار مورد شناسایی قرار گرفته است.

وی در خصوص شگرد این سارقان افزود: سارقان با شیوه و شگرد مسافر و در پوشش خانواده با سوارشدن به خودروهای مسافرکش شخصی و تاکسی‌ها و کشاندن آنها به مسیرهای خلوت با تهدید چاقو و ضرب و شتم، خودرو و اموال آنان از قبیل وجه نقد، گوشی تلفن همراه را سرقت کرده و متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به خالی کردن حساب بانکی شاکیان و باز کردن قطعات خودرو افراد بیان داشت: ۷ عضو این باند در مخفیگاهشان دستگیر شدند و در بازرسی از محل، یک دستگاه خودروی پراید استفاده شده در امر سرقت و تعداد سه دستگاه گوشی تلفن همراه و ۵ قبضه قمه کشف شد.

ظهیری گفت: سارقان به ۶۰ فقره سرقت به عنف خودرو و معابر در شهرستان‌های شهریار، بهارستان، ملارد و استان‌های البرز و تهران بزرگ اعتراف کرده اند و تاکنون ۲۰ نفر از شاکیان شناسایی شده اند و بررسی‌ها برای شناسایی شاکیان ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 641667 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟