به گزارش رکنا، مدتی قبل پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل از کلانتری 136 فرجام به پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت فرستاده شد.

شاکی در تشریح ماجرا گفت: ساعت 19 سوم مرداد از منزلم واقع در خیابان تکاوران خارج شدم اما وقتی به خانه برگشتم، متوجه تخریب در حیاط شدم که با بررسی واحدها متوجه شدم سارقان با ورود به منزل، اموالم به ارزش 50 میلیون تومان را سرقت کرده‌اند. پس از اظهارات مالباخته، مأموران در گام نخست تحقیقات به محل سرقت اعزام و با انجام تحقیقات محلی مشخص شد که سارقان از بالای در وارد حیاط منزل شاکی شده و با تخریب در واحد، سرقت را انجام داده‌اند.
در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد که در همسایگی شاکی دو سارق سابقه‌دار به هویت‌های امیر و سعید که برادر هستند به اتفاق فرد دیگری به هویت سیامک زندگی می‌کنند که مأموران با بررسی‌های تخصصی موفق شدند ردی از سارقان را در صحنه سرقت به دست آورند. نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت و دستور دستگیری متهمان و بازرسی از محل سکونت آنها صادر و مأموران موفق شدند هر 3 سارق را در مخفیگاهشان دستگیر کنند. سارقان پس از انتقال به پلیس آگاهی به اتهام‌شان اعتراف کردند و بخش زیادی از اموال سرقتی هم از مخفیگاهشان کشف شد.
سرهنگ سعید مجیدی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در این باره گفت: با توجه به اعتراف صریح متهمان، پرونده به دادسرا ارسال شد و هر 3 متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند.‌آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 640883 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟