فیلم از یک قدمی محل احتمالی تمساح دریاچه چیتگر ! / گفتگوی اختصاصی با سرتیم عملیات جستجو
حجم ویدیو: 32.58M | مدت زمان ویدیو: 00:03:11

به گزارش خبرنگار رکنا، صبح امروز سه تیم امدادی از نیروهای آتش نشانی برای پیدا کردن تمساح احتمالی در دریاچه چیتگر تهران - شهدای خلیج فارس- به جستجو پرداختند که البته هیچ تمساحی پیدا نشد. پهپادهای آتش نشانی در محل حضور داشت اما تا زمانی که خبرنگاران رکنا در محل حضور داشتند هیچ پهپادی به پرواز درنیامد.

فیلم لحظه به لحظه با تمساح دریاچه چیتگر / وحشت از تمساح 3 و نیم متری

سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در مصاحبه با رکنا گفت: دیده شدن یک تمساح در دریاچه خلیج فارس که در این چند روز جنجالی شده، ماموران آتش نشانی را به محل کشاند و عملیات جستجو در این مکان آغاز شد. از 2 سه روز گذشته 3 تیم از ماموران آتش نشانی به صورت شیفتی به دنبال موجودی که گفته می شد تمساح است پرداختند که در ادامه هیچ چیزی شبیه به تمساح دیده نشد.

اولین فیلم از اثر پنجه و فضله تمساح در دریاچه چیتگر + جزییات

ملکی افزود: تصاویر و مطالبی که از دیده شدن تمساح در دریاچه چیتگر دیده شده تایید نمی شود و ردپاهایی که کشف شده هم می توان گفت ردپای موجودات دیگر است. چندین گروه از نیروهای آتش نشانی سواحل دریاچه چیتگر را جستجو می کنند و هرازچندگاهی پهپادهای آتش نشانی در سطح آب به پرواز درمی آیند.

تمساح 3 و نیم متری از کجا به دریاچه چیتگر رسید ؟! / 2 فرضیه ترسناک + فیلم

سخنگوی آتش نشانی گفت: شهروندان به توصیه های ایمنی در این خصوص توجه کنند و منتظر باشند تا خبر قطعی در این خصوص اعلام شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 640458 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟