کشف 154 کیلو تریاک در اتوبان آزادگان

سرهنگ "دلاور القاصی مهر"  اظهار کرد: ساعت 9 صبح بیست و یکم آذرماه ماموران گشت انتظامی قرارگاه غرب یگان امداد تهران هنگام گشت زنی در محدوده بزرگراه آزادگان به رفتار راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید سفید رنگ و راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی کامیون ولوو مشکوک و آنان را تحت مراقبت خود قرار می دهند.
به گزارش رکنا، وی بیان داشت: بررسی های اولیه نشان از این داشت، محموله ای توسط راننده و سرنشین خودروی کامیون تحویل راننده خودرو پراید شد که بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع دستور توقف خودروها صادر و متهمان را تحت بازجوئی اولیه قرار دادند.
فرمانده انتظامی یگان امداد تهران عنوان کرد: هر سه متهم که اظهارات ضد و نقیضی نسبت به هم داشتند خودروهای آنان بررسی که در بررسی های بیشتر از هر دو دستگاه خودرو در مجموع 154 کیلو و 350 گرم تریاک کشف کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه هر سه سوداگر مرگ به مقر یگان امداد انتقال و به خرید و فروش مواد مخدر معترف شدند، افزود: متهمان به همراه مواد مخدر کشف شده برای کشف جزئیات پرونده و تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران قرار گرفتند. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 640052 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟