رد رشوه 70 میلیون ریالی مأموران پلیس تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ "حمید خروش" اظهار داشت: چهارم آذرماه با اجرای طرح رعد 39 توسط ماموران پلیس پیشگیری متهمی به جرم حمل مواد مخدر به مقدار 480 گرم حشیش و مشروبات غیر مجاز توسط ماموران کلانتری 117 جوادیه دستگیر شد.
وی بیان داشت: متهم پس از تحقیقات اولیه برای سیر مراحل قانونی به همراه احدی از ماموران کلانتری 117 جوادیه راهی دادسرا می شود. متهم که خود را در حال اعمال قانون می بیند به مامور همراه خود پیشنهاد رشوه 70 میلیون ریالی به ازای جابجایی مشروبات غیر مجاز با مشروبات مجاز می دهد.
رئیس بازرسی تهران بزرگ عنوان کرد: مامور وظیفه شناس پلیس پیشگیری ضمن اعلام به سلسه مراتب فرماندهی از قبول رشوه امتناع و متهم را به همراه اموال مکشوفه به مراجع قضائی معرفی می کند.
سرهنگ خروش ادامه داد: با اقدام قاطع مأموران وظیفه شناس و امتناع از قبول رشوه 70 میلیون ریالی متهم علاوه بر تحمل مجازات کیفری حمل مواد مخدر و مشروبات غیر مجاز متحمل پیشنهاد رشوه نیز خواهد شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: تشویق کارکنان و قدردانی از عملکرد مطلوب آنان نقش مهمی در کاهش تخلفات و جرایم دارد و همه افراد خود را در برابر قانون یکسان دیده و در صورت ارتکاب جرم خود را متحمل عواقب آن خواهند دید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 640046 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟