دستگیری یک مالخر و کشف 60 فقره سرقت در خراسان شمالی

به گزارش رکنا ، سردار"علیرضا مظاهری" با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی سرقت های متعدد و مکرر کابل و تجهیزات مخابراتی از سطح شهرستان و همچنین نارضایتی هایی که در این زمینه وجود داشت، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان اسفراین قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با تلاش مستمر و بدون وقفه موفق شدند یک مالخر را در این رابطه شناسایی کنند، افزود: ماموران با هماهنگی قضائی به محل ضایعاتی مورد نظر اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان با بیان اینکه کارآگاهان به محض حضور در محل مشاهده کردند که فرد مورد نظر به طور مخفیانه در حال بارگیری اموال سرقتی در داخل یک دستگاه نیسان است، تصریح کرد: خودروی حامل اموال سرقتی بلافاصله و به محض اینکه از محل انبار حرکت می کند متوقف و برای بررسی بیشتر به مقر پلیس آگاهی منتقل می شود.

سردار مظاهری ادامه داد: بعد از انتقال خودرو به مقر در بازرسی انجام شده مقدار قابل توجهی کابل فشارقوی، کابل چاه عمیق، مقدار زیادی سیم و کابل سوخته شده، تعدادی باطری، 3 کیسه شیرآلات ساختمانی مستعمل، باطری موتورسیکلت، سماور شکسته، درب آلومینیومی و ... که بیشتر این اقلام متعلق به اداره برق و مخابرات بودند کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان با بیان اینکه همچنین در بازرسی از محل زندگی این مالخر نیز تعداد زیادی شیرآلات ساختمانی کشف شد، تصریح کرد: اموال مسروقه توسط مال باختگان شناسایی و تحویل آنان شد.

سردار مظاهری با بیان اینکه مالخر به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: پلیس با دستگیری این فرد پرده از راز 60 فقره سرقت اماکن خصوصی، کابل وتجهیزات مخابراتی، ساختمان های درحال ساخت و... را برداشت.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با تاکید بر اینکه در روند رسیدگی به این پرونده 2 نفر سارق سابقه دار نیز دستگیر شدند، خاطر نشان کرد: تحقیقات در این رابطه همچنان ادامه دارد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه طی چند روز گذشته با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی 2 سارق سابقه دار با 30 فقره سرقت دستگیر شدند، خاطر نشان کرد: در هفته گذشته نیز یک مالخر در شهرستان اسفراین دستگیر و در روند رسیدگی به پرونده این فرد، 30 فقره انواع سرقت کشف و متهم به مراجع قضائی معرفی شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 638224 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟