دستگیری سارق داخل خودرو و کشف 24 فقره سرقت در همدان

به گزارش رکنا، سردار بخشعلی کامرانی صالح  عنوان کرد: به دنبال افزایش وقوع سرقت محتویات داخل خودرو در شهر همدان کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان همدان بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با بررسی جزئیات وقوع سرقت‌ها و با تحقیقات گسترده یکی از سارقان حرفه‌ای که در امر سرقت محتویات داخل خودرو فعالیت داشت شناسایی و پس از مراجعه به محل سکونت متهم، نامبرده در یک عملیات از پیش تعیین شده دستگیر و در بازرسی از منزل وی اموالی از قبیل باطری، مدارک، ضبط و پخش، ساب و باند کشف شد.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: متهم به همراه اموال مسروقه به پلیس آگاهی همدان منتقل و در تحقیقات فنی به ۲۴ فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو اعتراف کرد و گفت به دلیل اعتیاد به مواد مخدر و تأمین هزینه‌های مواد مخدر اقدام به سرقت کرده است.

وی بیان کرد: با راهنمایی متهم یک خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر و محل‌های سرقت شناسایی و هر ۲ متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان با تاکید بر اینکه داخل خودرو محل مناسبی برای نگهداری اموالی از قبیل مدارک، پول، کیف پول، اشیا زینتی و قیمتی نیست و باید از نگهداری این اموال در خودرو خودداری شود از کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش تقرببی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در همدان خبر داد.

وی گفت: شب گذشته مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان حین کنترل خودروهای عبوری در ایستگاه بازرسی شهید زارعی به یک دستگاه خودروی کامیون نفتکش مشکوک شدند و پس از توقیف کامیون نفتکش و بررسی مشخص شد مدارک ارائه شده مربوط به روغن موتور است در حالی نفتکش حامل گازوئیل قاچاق است.

سردار کامرانی صالح گفت: راننده کامیون برای فرار از قانون به مأمور کاشف رشوه ای به مبلغ یک میلیون ریال پیشنهاد می‌دهد که مأمور وظیفه شناس با رد رشوه موضوع را گزارش و با انجام هماهنگی‌های قضائی کامیون حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق را توقیف می‌کند.

وی گفت: ارزش این محموله دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط کارشناسان برآورد شد و در این خصوص یک نفر دستگیر و به همراه پرونده و رشوه پیشنهادی به تعزیرات حکومتی شهرستان بهار اعزام شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 600941 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟