کشف محموله شیشه در ارومیه / پراید توقیف شد

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۵ کیلوگرم ماده مخدر از نوع " شیشه " از یک خودرو سواری پراید در ارومیه کشف و ضبط شد.

به گزارش رکنا ، سرهنگ شمس‌علی حق‌وردیان روز چهارشنبه افزود: ماموران در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ با انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس و تحقیقات لازم و بهره گیری از شیوه های پلیسی یک شبکه انتقال و توزیع مواد مخدر را در محور ارومیه - مهاباد شناسایی کرده و دستگیری آنان را در دستور کار قرار دادند.

وی اضافه کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان با شناسایی عوامل این شبکه، خودرو مربوط به آنان را در مسیر ارومیه - مهاباد توقیف کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: در بازرسی ماموران از این خودرو ۱۵ کیلوگرم ماده مخدر از نوع "شیشه" که به طور ماهرانه ای در داخل خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

سرهنگ حق‌وردیان افزود: در این رابطه یک دستگاه خودرو که در امر حمل و نقل مواد مخدر مورد استفاده قرار می گرفت، توقیف و یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 637979 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟