کشف محموله روغن موتور قاچاق در ارومیه

به گزارش رکنا، علیرضا محمودی معاون نظارت و بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی اظهار کرد: اکیپ‌های مشترک این اداره با پلیس آگاهی این استان از انبار بازرسی کرده و هفت هزار و ۴۲۷ گالن روغن موتور ۴ و ۲۰ لیتری احتکار شده را کشف و ضبط کردند.

معاون نظارت و بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: ۷ میلیارد ریال روغن موتور احتکار شده در شهرستان ارومیه کشف و ضبط شد.

محمودی ادامه داد: با کشف این تعداد روغن احتکار شده قاچاق، پرونده برای رسیدگی و صدور حکم نهایی به مراجع دارای صلاحیت ارسال شد.

کشف 7 میلیارد ریال روغن موتور قاچاق در ارومیه

معاون نظارت و بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: امسال در راستای مبارزه با کالای قاچاق در استان، سه هزار و ۴۹ مورد بازرسی صنفی انجام شد که در این بازرسی‌ها ۷۷ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش ۶ میلیارد ریال تشکیل شده است.

محمودی افزود: در راستای پایش و جلوگیری از احتکار و تخلفات احتمالی در حوزه سلامت به‌ویژه در زمان شیوع کرونا ویروس در استان از اول اسفند سال گذشته تا پایان تیر، سه هزار و ۲۶۳ مورد بازرسی صورت گرفته است.

این مسئول ادامه داد: در این بازرسی‌ها در حوزه سلامت ۱۴۷ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از چهار میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 595101 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟