تصادف هولناک کامیونت در اتوبان شهید لشکری

به گزارش رکنا، سرهنگ احسان مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب گفت: در ساعت ۰۵:۳۰صبح امروز در مسیر بزرگراه شهید لشکری غرب به شرق روی پل آزادگان یک دستگاه کامیونت حمل بار مواد غذایی که در حال حرکت بود، به علت تصادف شدید با سواری ال نود به پهلوی چپ واژگون شد.

سرهنگ مومنی بیان کرد: پس از اطلاع از وقوع حادثه کارشناسان پلیس راهور پایتخت در محل حاضر شدند و به بررسی علل وقوع این تصادف پرداختند.

وی گفت: با توجه به این حادثه صبح امروز شاهد کندی حرکت و ایجاد بار ترافیکی مقطعی در این محدوده بودیم که با حضور به موقع و ایمن سازی محدوده تصادف، جریان ترافیکی پس از دقایقی روان شد.

وی افزود: با حضور جرثقیل سنگین راهور در موقعیت تصادف، کامیونت به حالت عادی بازگشت و به کنار راه منتقل شد و ترافیک به حالت عادی بازگشت.

سرهنگ مومنی به رانندگان گفت: هنگام خلوتی معابر احتمال افزایش سرعت خودرو میسر می‌شود. رانندگان در این مواقع از عجله و شتاب پرهیز کنند و باسرعت مطمئنه حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگی دهند و از حرکاتی که باعث می‌شود توجه آن‌ها از رانندگی منحرف شود، خودداری کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 637674 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟