واژگونی پژو 206 در اتوبان یادگار امام (ره )

به گزارش رکنا،  سرهنگ " احسان مومنی" در خصوص این خبر گفت: در ساعت 16:05 روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره واژگونی پژو 206 در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یادگار امام(ره) بعد از سعادت آباد (، بلافاصله گشت تصادفات منطقه 23 به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه حاضر شدند.
وی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد که یک دستگاه سواری پژو 206  به علت به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه واژگون شده و با جدول کنار اتوبان برخورد می نماید .
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: در این حادثه راننده پژو 206 مصدوم، که توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی انتقال یافت.
وی گفت: کارشناس پلیس راهور علت حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئن اعلام کرد.
وی افزود : به همین خاطر و به علت این واژگونی عصر دیروز شاهد سنگین شدن بار ترافیک در این محدوده بودیم و خودروهای عبوری مجبور شدند به دلیل عدم برخورد با این وسیله واژگون شده تغیر مسیر داده و همین امر بر ترافیک افزود و رانندگان مجبور شدند مدتی را پشت بار ترافیکی بمانند .
مومنی در پایان از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف و از حرکاتی که باعث انحراف حواس شما از رانندگی گردد خودداری شود .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 632241 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟