فیلم آتش سوزی بزرگ در جنوب تهران
حجم ویدیو: 8.13M | مدت زمان ویدیو: 00:00:51

به گزارش رکنا ، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از حریق کارگاه نگهداری و شارژ سیلندرهای گاز مایع در خیابان کارگر جنوبی خبر داد.
جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره حادثه حریق در یک کارگاه نگهداری و شارژ سیلندرهای گاز مایع اظهار داشت:‌این حادثه پیش از ظهر امروز در خیابان کارگر جنوبی، پایین‌تر از میدان رازی به وقوع پیوسته است.

وی افزود:این کارگاه در یک ساختمان قدیمی دو طبقه فعال بوده که در طبقه همکف شارژ سیلندرهای گاز انجام می‌گرفت و 25 سیلندر 11 کیلوگرمی و 8 سیلندر 50 کیلوگرمی در این کارگاه وجود داشت.

آتش سوزی هولناک در کارگاه سیلندر گاز مایع در جنوب تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: پس از اطلاع نیروهای آتش‌نشانی از طریق سامانه 125 دو ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل اعزام شدند که دو نفر در این حادثه مصدوم و تحویل نیروهای اورژانس شدند.

ملکی گفت: زمان رسیدن نیروهای آتش نشانی 3 دقیقه پس از تماس، تعدادی از سیلندرهای گاز شعله‌ور و تعدادی در آستانه حریق بود و احتمال انفجار وسیع وجود داشت به طوری که حتی مغازه‌های مجاور این کارگاه هم آسیب ببینند ولی با اقدام به موقع آتش‌‌نشانان حریق اطفاء شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 637581 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟