دستگیری 2 شرور سابقه دار در بهبهان

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان گفت: با هدف اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با اشرار و اوباش ۲ فرد شرور که سوابق عدیده‌ای همچون حمل سلاح، شرارت و گردن کشی در معابر و همچنین قدرت نمایی و ترویج خشونت در فضای مجازی داشتند شناسایی شد و دستگیری آنان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.
او بیان داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی پس از تعقیب و پایش لازم و با هماهنگی مرجع قضایی متهمان که ضمن به همراه داشتن قمه در حال پرسه زدن در سطح شهر بودند را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.
سرهنگ عزیزی با اشاره به اینکه آن متهمان از طریق مرجع قضایی روانه زندان شدند از شهروندان درخواست کرد هرگونه اطلاعات خود از عملکرد مجرمان را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


برخورد قاطع با قاچاقچی اتو در ماهشهر

بیرانوندی مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: پس از تهیه گزارشی از سوی نیروی انتظامی ماهشهر مبنی بر توقیف یک دستگاه خودرو و کشف ۱۲۳۸ دستگاه اتو، این گزارش به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شد.
او در ادامه افزود: رئیس اداره تعزیرات حکومتی ماهشهر پس از استعلامات لازم و اخذ دفاعیات متهم اقدام به صدور رای کرد.

بیرانوندی با اشاره به ضبط کالاهای این متهم بیان داشت: او به مبلغ ۶ میلیارد و ۹۳۵ میلیون و ۷۱۳ هزار ریال محکوم که پس از سیر مراحل قانونی جهت اجرای رای به اجرای احکام تعزیرات حکومتی ارسال شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 637559 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟