کشف محموله افیونی در زرندیه

به گزارش رکنا ،  فرمانده انتظامی زرندیه گفت: ماموران پلیس از ابتدای امسال تا پایان آبان موفق به کشف ۲۶۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر شدند.
سرهنگ «روح الدین یوسفوند» ‌ گفت:‌ در مدت یاد شده همچنین ۱۹۶ معتاد و توزیع کننده مواد مخدر در نقاط مختلف این شهرستان از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
به گفته این مقام انتظامی در هشت ماه سپری شده از سال جاری ۴۱۰ فقره سرقت در عملیات ماموران پلیس زرندیه کشف شد که دستگیری ۳۴۳ سارق را در پی داشت.

وی اظهار کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته موارد سرقت شناسایی شده ۳۲ درصد و دستگیری سارقان نیز ۲۴ درصد افزایش را نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با سرقت یکی از مطالبات و انتظارات به حق مردم است افزود: با به کارگیری حداکثر توان و امکانات و مشارکت نهادها و سازمان ها می توان به این خواسته مردم جامه عمل پوشاند.

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه گفت: سرقت از جرائم موثر در افزایش آسیب های اجتماعی است و پلیس نیز در این راستا و برای مقابله با این جرم در شهرستان زرندیه فعالیت و برنامه های گسترده ای در دستور کار دارد.

سرهنگ یوسفوند در ادامه به کاهش ۶ درصدی سوانح رانندگی در شهرستان زرندیه از ابتدای امسال تاکنون اشاره کرد و گفت: فرهنگ سازی و آموزش یکی از اقدامات مهم در کاهش سوانح رانندگی به شمار می آید.

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۹۶ مورد تماس تلفنی با سامانه ۱۹۷ پلیس شهرستان زرندیه ثبت شد که طبق بررسی ها میزان انتقادات ۵۰ درصد کاهش و درخواست و پیشنهادات نیز ۱۴۰ درصد افزایش را نشان می دهد و در مجموع میزان رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد افزایش دارد.

وی در مورد عملکرد پلیس در حوزه نظارت بر اصناف و اماکن عمومی شهرستان زرندیه نیز، ‌ گفت:‌ ۲۱۵ مورد بازدید از صنوف این شهرستان تا پایان آبان امسال انجام شد که نتیجه آن پلمب ۳۳ واحد متخلف و صدور اخطار پلمب برای ۸۳ واحد دیگر بود.

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه امنیت را نیاز ضروری جامعه دانست و تاکید کرد: همکاری و همراهی مردم با پلیس در ارتقای سطح امنیت اجتماعی بسیار مهم و تعیین کننده است و از تعامل موثر شهروندان زرندیه در این راستا نیز قدردانی می کنم.

شهرستان زرندیه با ۷۰ هزار نفر جمعیت دارای پنج شهر و از کانون های صنعت، ‌کشاورزی و باغداری استان مرکزی به شمار می آید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 635663 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟