نجات زن در حال غرق شدن توسط مامور پلیس + فیلم
حجم ویدیو: 3.70M | مدت زمان ویدیو: 00:00:37

به گزارش رکنا، زن جوانی که با سقوط به داخل رودخانه در معرض مرگ قرار گرفته بود با واکنش به موقع یک مامور پلیس نجات پیدا کرد. این مامور پلیس به همراه یکی از پرسنل اورژانس پزشکی بلافاصله به داخل آب رودخانه پریدند و با بیرون کشیدن این زن از رودخانه جانش را نجات دادند.

ماموران پلیس پس از دریافت گزارش سقوط یک زن به داخل کانال ناتینگهام در نزدیکی لندن بلافاصله در محل حاضر شدند. این اتفاق در ساعت ۸ صبح شنبه تاریخ ۲۱ نوامبر رخ داد.

سقوط یک زن به داخل رودخانه

ویدئویی که توسط دوربین بادی کم مامور پلیس تهیه شده است لحظه نجات این زن را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که مامور پلیس به همراه پرسنل اورژانس در حالی که وارد کانال می‌شوند این زن را که کاملا بیهوش است از آب بیرون می‌کشند.

این مامور پلیس که خواست نامش فاش نشود در این باره گفت: «من با رسیدن به صحنه وقوع حادثه زنی را در کانال دیدم که تلاش می‌کرد تا سرش را بالای آب نگه دارد. وقتی نزدیکتر شدم او بیهوش شده و در حال غرق شدن بود. آب بسیار سرد بود و نمی‌دانم واقعا عمق رودخانه چقدر بود. من با کمک یکی از پرسنل اورژانس این زن را روی شانه ام گذاشتم و او را از آب بیرون کشیدم.»

نجات معجزه آسای یک زن از مرگ

این زن بلافاصله با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. اداره پلیس محلی لندن نیز در بیانیه‌ای از این مامور شجاع و وظیفه شناس قدردانی کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 635033 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟