ریزش ساختمان قدیمی در خیابان 15 خرداد / مرد 35 ساله مدفون شد + عکس

به گزارش رکنا، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از تخریب بخشی از یک ساختمان قدیمی در خیابان ۱۵ خرداد خبر داد و گفت: در این حادثه یک مرد حدوداً ۳۵ ساله از زیر آور توسط آتش‌نشانان نجات پیدا کرد.
جلال ملکی اظهار کرد: ساعت 12:53 ظهر امروز یک مورد حادثه (تخریب بخشی از یک ساختمان) در خیابان 15 خرداد، خیابان امامزاده یحیی، کوچه شیرازی به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی افزود: در همین ارتباط دو ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند؛ محل حادثه یک منزل قدیمی در دو طبقه بود که به حالت متروکه در آمده بود که در طبقه دوم و در یکی از اتاق ها به وسعت حدود 20 متر تخریب شده بود و اطلاعات اولیه حاکی از آن بود کسانی در زیر آوار محبوس هستند.

نجات مرد ۳۵ ساله از زیر آوار در خیابان ۱۵ خرداد 

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: بلافاصله نیروهای آتش‌نشان مشغول عملیات جستجو و عملیات آواربرداری شدند و همچنین عوامل شهرداری منطقه 12 نیز در محل حاضر شدند و پس از مدتی موفق شدند یک فرد حدودا 35 ساله را نجات بدهند.

ملکی افزود: فرد اشاره شده تحویل عوامل اورژانس شد تا به مراکز درمانی منتقل شود؛ کماکان نیروها در محل برای جستجوهای تکمیلی حضور دارند تا چنانکه فرد دیگری در زیر آوار قرار داشته باشد، نجات بدهند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

حادثه  تخریب بخشی از یک #ساختمان واقع در خیابان ۱۵ خرداد،

حادثه  تخریب بخشی از یک #ساختمان واقع در خیابان ۱۵ خرداد،

حادثه  تخریب بخشی از یک #ساختمان واقع در خیابان ۱۵ خرداد،

کدخبر: 633914 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟