آزار زن قزوینی قبل از طلاق / همسر پلید دستش رو شد

به گزارش رکنا ، رئیس پلیس فتا استان قزوین از کشف یک فقره پرونده با موضوع مبنی بر مزاحمت و توهین و تهدید در شبکه‌های اجتماعی ، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

سرهنگ محمدعلی فرهودی، رئیس پلیس فتا استان قزوین گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر مزاحمت و توهین و تهدید در شبکه‌های اجتماعی ، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: طبق اظهارات شاکی اشخاص ناشناسی با شماره تلفن‌ها ی خارجی و آیدی‌های ناشناس در شبکه‌های اجتماعی با ارسال پیام‌های تهدید‌آمیز حاوی مطالب غیراخلاقی، آرامش را از وی سلب کرده بودند.

سرهنگ فرهودی تصریح کرد: با توجه به اظهارات شاکی که اعلام داشت از مدتها قبل با همسرش دارای اختلافات خانوادگی بوده و در حال متارکه می باشند، ظن ارتکاب جرم از سوی همسر شاکی متصور بود ولی چون شماره‌هایی که برای شاکی در فضای مجازی پیام ارسال کرده بودند همگی از شماره‌های مجازی بودند، مدرکی دال بر تعلق شماره‌ها به متهم وجود نداشت .

این مقام مسئول افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام تحقیقات گسترده و بررسی مستندات پرونده موفق به شناسایی متهم شده و مدارکی را در رابطه با ارتکاب جرم از سوی همسر شاکی به دست آوردند و در نهایت با هماهنگی مراجع قضایی، متهم را دستگیر نموده و جهت بازجویی به پلیس فتا انتقال دادند.

این مقام انتظامی ادامه داد : متهم در ابتدا تعلق شماره تلفن‌ها به خود را انکار کرد و از موضوع اظهار بی‌اطلاعی نمود ولی در ادامه اظهارات خود دچار تناقض‌گویی شده و در نهایت با مشاهده مستندات جمع آوری شده پلیس، لب به اعتراف گشود و ارتکاب جرم را پذیرفته و با ابراز پشیمانی از شاکی و خانواده اش درخواست بخشش کرد .

رئیس پلیس فتا استان قزوین خاطر نشان کرد: فحاشی، توهین، افترا، تهدید، تمسخر، ارسال پیام و تصاویر نامناسب انتشار شماره تماس افراد و یا اطلاعات کاری و خصوصی آنها در فضای مجازی یا در شبکه‌های اجتماعی و غیره از مصادیق مزاحمت اینترنتی است و برابر ماده ۶۴۱ قانون مجازات اسلامی هرگاه کسی در فضای مجازی برای اشخاص ایجاد مزاحمت کند به حبس از یک تا شش ماه محکوم خواهد شد.

این مسئول انتظامی گفت: کاربران در صورت مواجهه با موارد مشابه و وقوع هرگونه مشکل در فضای مجازی مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با ما در میان بگذارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 633312 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟