روزنامه نگار قزوینی بر اثر کرونا درگذشت + عکس

به گزارش رکنا،   این روزنامه‌نگار جوان چند روز گذشته بر اثر وخیم شدن وضعیت جسمانی ناشی از ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بوعلی شهر قزوین بستری شد که در نهایت شامگاه گذشته بر اثر وخیم شدن وضعیت بیماری، جان به جان آفرین تسلیم کرد.
به دنبال انتشار خبر درگذشت این فعال مطبوعاتی با سابقه، پیشکسوتان و اصحاب رسانه استان با صدور پیام تسلیت با خانواده متوفی ابراز همدردی کردند و ضمن انتقاد از کاستی‌ها و نواقص موجود در مراکز درمانی استان از زحمات کادر درمان در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا قدردانی کردند.

فوت یک روزنامه‌نگار قزوینی بر اثر کرونا

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین نیز با صدور پیامی، درگذشت این گرافیست جوان قزوینی را به جامعه هنرمندان و رسانه‌ای استان تسلیت گفت و بر ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا و فرهنگ سازی این مهم در جامعه تاکید کرد.

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین نیز با صدور پیام تسلیتی در این خصوص، گفت: کادر درمان استان از همه امکانات و تجهیزات پزشکی اعم از تخت آی سی یو و دستگاه کمک تنفسی برای نجات جان این عزیز همانند سایر بیماران بستری در مراکز درمانی استفاده کردند و کوچکترین کوتاهی در درمان این گرافیست و فعال مطبوعاتی استان نداشته‌اند.

او با بیان اینکه کشور در شرایط خاص بیماری کرونا قرار دارد، اضافه کرد: روزانه ۸۰ تا ۱۰۰ بیمار جدید به مراکز درمانی استان مراجعه می‌کنند و آمار بستری‌های استان از مرز ۵۰۰ نفر گذشته است و روزانه حدود ۱۰ خانواده در استان عزادار می‌شوند.

مرتضی حداد روزنامه نگار، طراح و گرافیست متولد سال ۵۷ در قزوین در رشته هنرهای تجسمی گرافیک فارغ التحصیل شده بود.

این روزنامه نگار و هنرمند قزوینی فعالیت خود را از دهه ۸۰ با نشریه وزین نامه قزوین آغاز کرد و در کانون روزنامه‌نگاران دهخدا قزوین، خانه مطبوعات، سرای روزنامه‌نگاران و انجمن هنرهای تجسمی استان قزوین عضو بود.

طراحی کتاب عملکرد سه ساله سومین دوره شورای اسلامی شهر قزوین، برگزیده انتشارات روابط عمومی کشور و کسب لوح تقدیر و تندیس برتر در جایگاه روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان، طراحی و صفحه آرایی نفرات برگزیده شش دوره جشنواره مطبوعات و جشنواره فصلی استان قزوین از ۹۲ تا ۹۵، برگزیده مسابقات عکاسی خبری و شرکت در نمایشگاه گروهی عکس خبری قزوین در سال ۱۳۸۵ از جمله سوابق کاری او بود.

خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین نیز ضایعه درگذشت این فعال رسانه استان را به جامعه مطبوعاتی و هنری استان و خانواده داغدارش تسلیت عرض می‌کند و برای آن عزیز سفر کرده غفران و رحمت الهی را مسئلت می‌کند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 632261 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟