بلای هولناک سر خانواده تهرانی 5 بامداد / در یک قدمی مرگ بودند

 حادثه ساختمانی در خیابان گلپایگانی به خیر گذشت.
سخنگوی آتش نشانی از یک مورد گاز گرفتگی در یک ساختمان سکونی در خیابان نیروی هوایی خیابان گلپایگانی خبر داد.

به گزارش رکنا ، جلال ملکی، سخنگوی آتش نشانی گفت: ساعت 5:10 دقیقه بامداد امروز یک مورد گاز گرفتگی در یک ساختمان سکونی در خیابان نیروی هوایی، خیابان گلپایگانی به سامانه 125 آتش نشانی شهری گزارش داده شد.

او افزود: ایستگاه شماره 60 به محل اعزام و محل حادثه یک ساختمان 15 واحدی مسکونی بود که در آن انتشار گاز منواکسید کربن مشاهده شده و ساکنان علائمی همچون سردرد و سرگیجه داشتند.

ملکی تصریح کرد: در 5 واحد ساختمان علائم مشاهده شده که مشخص شد مسیر دودکش‌ها دلیل بروز این مساله شده است.

او افزود: در ابتدا 7 نفر با علائم مسمومیت به فضای باز منتقل شده و طی بررسی کارشناسان در طبقه زیر همکف و موتورخانه نقص در دودکش در پشت بام و تغییر دهانه خروجی و نقص در دودکش باعث انتشار گاز منو اکسید کربن شده است.

به گفته سخنگوی آتش نشانی روز گذشته فردی برای سرویس و بازبینی مراجعه کرده که این فرد دهانه دودکش پشت بام را تعویض کرده و تغییر دهانه باعث جلوگیری از خروج آلاینده‌ها شده و آلاینده ها به محل نفوذ کرده است.

ملکی گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده مقدار گاز موجود در محل بیش از حد مجاز بوده و از روز گذشته دو تا سه مرتبه ساکنان این ساختمان مسکونی علائم سردرد و سرگیجه داشتند وعوامل اورژانس چندین بار به محل مراجعه کرده، اما متوجه نشت گاز نشدند. ساکنان به مساله تغییر دهانه دودکش شک کرده و در نتیجه این مقوله را به آتش نشانی اطلاع رسانی کرده و این مقوله منجر به حادثه دل خراش نشد.

او افزود: از ساکنان تقاضا می‌شود تا از افراد متخصص از شرکت‌های معتبر برای سرویس و تعمیر تاسیسات استفاده کنند. در ساعت 6:13 دقیقه این عملیات به اتمام رسید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 631459 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟