بلای وحشتناک بر سر خانواده تهرانی / یک قدم تا مرگ + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در خصوص حادثه گازگرفتگی اعضای یک خانواده به رکنا گفت: ساعت 8:28 دقیقه صبح امروز حادثه گازگرفتگی اعضای یک خانواده در خیابان 196 شرقی منطقه تهرانپارس به سازمان آتش نشانی مخابره شد.

حادثه #گاز_گرفتی در بلوار شاهد میدان پروین

وی افزود: خیلی زود 2 ایستگاه آتش نشانانی به محل حادثه در آدرس بلوار شاهد، میدان پروین خیابان 196 شرقی که یک ساختمان 4 طبقه 2 واحدی بود اعزام شدند و آتش نشانان با حضور در طبقه سوم ساختمان وارد خانه شده که بوی گاز منواکسیدکربن در فضای خانه 65 متری پخش شده بود و آتش نشانان در مرحله اول اقدام به بازکردن در و پنجره های داخل خانه کردند.

ملکی ادامه داد: داخل خانه یک زوج و 2 فرزند پسر حضور داشتند که به خاطر مسمومیت با گاز منواکسید کربن بی حال روی زمین خوابیده بودند که خیلی زود اعضای این خانواده در تحویل امدادگران اورژانس قرار گرفتند و خوشبختانه در این حادثه اتفاق تلخی رقم نخورد.

حادثه #گاز_گرفتی در بلوار شاهد میدان پروین

سخنگوی سازمان آتش نشانی در پایان گفت: در بررسی کارشناس سازمان آتش نشانی مشخص بسته بودن در و پنجره ها و روشن بودن آبگرمکن و استفاده از دودکش فنری و نقص فنی در مسیر خروج دودکش که هیچ کلاهکی وجود نداشت باعث این حادثه شده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 631054 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟