دستگیری قاتل فراری پس از 12 سال در چابهار

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان چابهار، قاتل مردی 55 ساله پس از 12 سال فرار به دام افتاد.

به گزارش رکنا ، سردار احمد طاهری اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل مسلحانه مردی 55 ساله در شهریور ماه 1387 با انگیزه انتقام جویی و درگیری طایفه ای و خارج شدن وی از شهرستان چابهار، پرونده به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد قاتل پس از ارتکاب جرم با سلاح کلت کمری از استان خارج و به محل نامعلومی گریخته و هیچ گونه خبری از وی در دست نیست.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: با بازخوانی پرونده و دعوت از شاکیان، پرونده به جریان افتاد و کارآگاهان تحقیقات جامعی را در خصوص ابعاد جرم و شناسایی قاتل آغاز کردند.

وی ادامه داد: با تلاش شبانه روزی ماموران و با بهره گیری از اقدامات فنی و اطلاعاتی، ماموران آگاهی این شهرستان موفق به شناسایی محل اختفاء متهم در این شهرستان شده و طی هماهنگی قضایی با تشکیل اکیپ ویژه ای در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش، وی را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سردار طاهری خاطرنشان کرد: متهم 34 ساله پس از تشکیل پرونده و اعزام به دادسرا، با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 630145 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟