تصادف وحشتناک در آزادراه قزوین _ کرج با 13 مصدوم + عکس

 رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: دو تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین - کرج حد فاصل دانشگاه آزاد تا عوارضی موجب مصدوم شدن ۱۳ مسافر شد.

به گزارش رکنا، سهیل سلطانی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: تمامی مصدومان این حادثه که بامداد گذشته براثر بارندگی و لغزنده بودن سطح آزادراه به وقوع پیوست توسط عوامل فوریت‌های پزشکی و هلال احمر به بیمارستان‌های استان قزوین منتقل شدند.

وی گفت: در تصادف اول که در حد فاصل دانشگاه آزاد تا مجتمع بافه رخ داد، چهار ماشین با یکدیگر برخورد کردند و این حادثه هفت مصدوم داشت.

این مسوول افزود: مصدومان این حادثه با آمبولانس‌های فوریت‌های پزشکی پایگاه صفا و هلال احمر به بیمارستان تامین اجتماعی و شهید رجایی منتقل شدند.

وی گفت: در تصادف دوم که بر روی پل نجف آباد رخ داد، سه ماشین با یکدیگر تصادف کردند و ۶ مسافر آن مصدوم شدند.

سلطانی اضافه کرد:مصدومان این حادثه نیز با آمبولانس‌های فوریت‌های پزشکی پایگاه رازی و عوارضی ۲ به بیمارستان‌های تامین اجتماعی و شهید رجایی انتقال یافتند.

بارش باران و برف از شامگاه گذشته در سطح جاده‌های استان قزوین آغاز شد و در پی آن، دستگاه‌های اجرایی و امدادی استان در حالت آماده باش قرار گرفتند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 629864 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟