لحظه آویزان‌ شدن جوان 19 ساله از جرثقیل ۱۸۲ متری + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 6.21M | مدت زمان ویدیو: 00:00:57

به گزارش رکنا، یک جوان انگلیسی فیلمی از خود در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد که بسیار جالب و هیجان‌انگیز بود. تصاویر گرفته شده، بالای یک جرثقیل را نشان می‎‌دهد که این پسر جوان با استفاده از نردبان دسترسی که در انتهای بازوی جرثقیل قرار دارد، بالا می‎‌رود. وی تیشرت خود را در می‌آورد و با دو دست و در یک ارتفاع سرگیجه‌آور از جرثقیل آویزان می‌شود. در پس زمینه این فیلم، دریا، ساحل و شهر بنیدورم اسپانیا دیده می‌شود که صدها فوت از پایین‌تر از این پسر است.

صعود دیدنی پسر جوان از جرثقیل 182 متری

روزنامه دیلی‌میل گزارش داد: این اولین بار نیست که او از تجهیزات و وسایل بالا می‌رود؛ او بارها از این قبلی صعودها داشته است، اما اولین بار است که او برهنه و بدون تجهیزات صعود می‌کند. این جوان گفت: من قبلا دو بار برهنه صعود کرده‌ام، اما این اولین بار است که آن را ضبط می‌کنم و به اشتراک می‌گذارم. این کار نوعی اتفاق چالش برانگیز و منحصر به فرد است. من با خود فکر کردم که چرا من آن را انجام ندهم؟

او اعلام کرد که ماه گذشته از آسمان خراش ۴۷۲ فوتی Torre Agbar در بارسلونای اسپانیا و همچنین یکی از بلندترین نیروگاه‌های اروپا بالا رفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 628848 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟