مهارت پیرزن ۸۷ ساله، او را  نجات داد! + فیلم
حجم ویدیو: 6.32M | مدت زمان ویدیو: 00:00:51

به گزارش رکنا، زن سالخورده چینی که پس از سقوط به داخل رودخانه خود را روی آب شناور نگه داشته بود نجات یافت. این زن ۸۷ ساله با حفظ خونسردی و شناور ماندن روی آب توانست تا لحظه نجات توسط افراد محلی زنده بماند. بنا به گزارش Sin chew Daily این زن اهل شهر «لیلینگ» واقع در استان هونان چین مشغول پیاده روی در کنار رودخانه بود که ناگهان به داخل آب سقوط کرد. این اتفاق در تاریخ ۸ نوامبر رخ داد.

اتفاق هولناک هنگام پیاده روی در کنار رودخانه

بنا به این گزارش او پس از صرف غذا در کنار رودخانه قصد داشت دستش را در داخل آب بشوید که ناگهان با از دست دادن تعادل خود به رودخانه سقوط کرد. تعدادی از عابران که در حال عبور از کنار رودخانه بودند بلافاصله با دیدن این زن روی سطح رودخانه با آتش‌نشانان محلی برای نجات زن تماس گرفتند.

نجات معجزه آسای یک زن از داخل رودخانه

آتش‌نشانان در ساعت ۱.۴۵ دقیقه تاریخ ۸ نوامبر با دریافت گزارش در محل حاضر و با این زن که روی آب رودخانه شناور بود مواجه شدند. آتش‌نشانان به دلیل آرام بودن جریان آب رودخانه موفق شدند این زن را از داخل آب خارج کنند. این زن پس از نجات به یکی از رسانه‌های محلی چین گفت که شنا بلد نبود و به همین خاطر تنها راهی که به ذهنش رسید این بود که خود را روی سطح آب شناور نگه دارد. او گفت در ابتدا چیزی نمانده بود غرق شود، اما بعد توانست با مهارت خود روی سطح آب شناور بماند.

گفتنی است؛ این زن که اکنون در بیمارستان به سر می‌برد حالش مساعد است و به زودی مرخص خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 628006 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟